2013年7月15日 星期一

【食記】翡翠拉麵小籠包@lunch time

看一看,原來BLOG文章多數圍繞食食食
也許我真的很喂食呢~^^
今次去左翡翠拉麵小籠包食Lunch呢~
一行五人,點了八款食品,總數:4XX左右
吸取了早前的經驗,點了一些份量OK的食物



四川擔擔麵,我們叫了小辣,花生醬味濃郁


去翡翠拉麵小籠包食飯,什可能不吃「小籠包」呢,
皮簿餡正,有很多肉汁,
但因為皮太簿,很易穿掉..
五個人點了兩籠,有三位可以食兩粒呀,
我就是其中一位,HEHE~~


沒有記錯的話,這個叫「鎮江排骨」呢
酸酸甜甜的,很開胃,巧巧味~



甜多過酸~最少食了三件~~~



「上海炒年糕」~年糕好煙un,唔錯~



再就是手找餅,好味呢,又是叫了兩客,

這樣數下去,好像好飽呢


仲有重頭戲「雞火炒飯」,雞火意思是:雞肉&火腿

真係好飽呢,所以我沒有吃到這個飯


最吸引我的是這個「雪耳桂花糕」

入口有種清甜的感覺,不太甜,讚~!



真的很飽,這個豆沙鍋餅我只好吃角位好了

翡翠拉麵小籠包有很多分店,亦唔介紹背景咁多喇~~~~~~~
現在打完這篇blog,餓了,要搵宵夜食=.="

沒有留言:

張貼留言